سرمایه های اجتماعی و نخبگی استانی خالق هوش مصنوعی ملی ، جهانی

سرمایه های اجتماعی و نخبگی استانی خالق هوش مصنوعی ملی ، جهانی
شناسه خبـر : ۱۱۳۶۲۳ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز گفت: بعد از سالها تحقیق و پژوهش علمی تعدادی از نخبگان البرزی موفق شدن به دستاوردهای بسیار بزرگی در تکنولوژی هوش مصنوعی واشیا اینترنت دست پیدا نمایند .

حمید اندرزچمنی مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز در استان البرز طی نشستی با خبرنگاران استانی ، ملی اعلام نمود : 

چندتن از نخبگان علمی عملی این شرکت آقایان « مهندس ارشد حمید خلیلی ، مهندس ارشد محمد ابراهیم زاده ، دکتر علی فدایی ، دکتر علیرضا کاشانی » بعد از سالها تحقیق و پژوهش علمی موفق شدن به دستاوردهای بسیار بزرگی در تکنولوژی هوش مصنوعی واشیا اینترنت دست پیدا نمایند .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : این تیم نخبه استان البرزهوش مصنوعی « هولو روید» را با قابلیت های هوشمند سازی در تراز جهانی رسانده اند که می تواند ده خدمت فناورانه مناسب را در اندازه های جهانی برای سازمانها ، نهاد ها ، بانک ها ، حوزه کشاورزی ، دانشگاه ها با راه اندازی ایستگاه های هوشمند سازی صفر تا صد خدمات علمی دانشجویی ، کارخانجات بزرگ صنعتی استان و کشور ، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ، ارایه هوشمندترین میز خدمت در دستگاههای دولتی ووورا با کمترین هزینه ارایه نماید و سالانه ازخروج میلیونها دلار ارز از کشور جلوگیری نماید .
مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار همچنین اظهار داشت :
تکنولوژی خانه‌های فوق هوشمند بخش دیگر از خدمات هوشمند سازی این شرکت و نخبگان عزیز استان البرز است که با استفاده از ترکیبی از تکنولوژی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء که به سرعت در دنیای مدرن رشد کرده‌است.
این نوع خانه‌ها با هدف افزایش امنیت ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی ، تسهیل در امور روزمره ، تسریع در ارائه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی به وجود آمده‌اند.
چمنی در ادامه تاکید داشت :خانه هوشمند خانه‌ای است که در آن اعضای خانه می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مهارت خاصی ، از طریق فرمان صوتی ، برروی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مثل روشنایی ، دما ، سیستم صوتی ،سیستم امنیتی و... مدیریت داشته باشند. از آنجایی که این سیستم خانه های فوق هوشمند به هوش مصنوعی هولو روید مجهز است لذا قابلیت های بسیار جذابی را برای استفاده کنندگان به ارمغان خواهد آورد .
نکته قابل تأمل این سیستم در « آفلاین بودن» آن است که بزرگترین مزیت رقابتی هولوروید با دیگر تکنولوژی همسو در سطح ملی و جهانی است.
مدیر اجرایی شرکت دانش‌بنیان شینا سورن افزار در پایان اعلام کرد:
نظر به تاکید و تایید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و استفاده همواره از توانمندی های علمی فناورانه نخبگان کشوری در مأموریت های مختلف سازمانی با هدف ارایه خدمات مناسب و متناسب به مردم ، از جامعه مدیران استانی در سازمانها و نهادها ، بخش خصوصی ، کارخانجات صنعتی استان البرز و سطح کشور انتظار داریم حمایت مدیریتی خود را در تعامل با این سرمایه های علمی استان جوانان نخبه استان برای استفاده از تکنولوژی روز دنیا داشته باشند و از خدمات متنوع هوشمندسازی هوش مصنوعی « هولو روید » برای مدیریت و ماموریت خود استفاده نموده تا این نخبگان استان البرز ، استان علم و فناوری را در تراز علمی ملی و جهانی قرار دهند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz